| 0 yorum ]


Geçen günlerde bizim gibi sigara içicilerini derinden etkileyen sigara zammından iki-üç gün sonra gece, sabah gitmiyim diye sigara almaya bakkala gittim. Çıkardım bozuklukları 3.50 tl yi şak diye koydum, sigara ver demem, sigaradan başka birşey için bakkala da gitmem zaten, sağolsun amcam da bilir söyletmez. Neyse amcam 50 kuruşu geri verdi. Ulan dedim yoksa, yoksa o kadar monte carlo içicisiyle ettiğimiz küfürler bir etki mi yarattı ? derken sigaranın düştüğünü söyledi amcam. Hehe dedim noldu piçler 50 kurus zam 2 gün sonra 50 kuruş düştü.(iç ses tabi) Bu da değilmiş. Bir önceki günün para üstünü de vermiş. Sevinsem mi üzülsem mi, kafamda 50 kurus derken göte geldik. Neyse en azından 11 paket sigarada 1 paket karımız var. Onların da aynı şekilde. Giren hep bize de nabalım böyle teselli ediyoz kendimizi.

0 yorum

Yorum Gönder