| 0 yorum ]


Ya yok abi, iyi düşüniyim diyorum, uzak doğu felsefesi diyorum, nasıl bakarsan öyle görürsün diyorum, bardak diyorum dolu tarafı diyorum. Yok lan amk böyle servis sağlayıcısının içine. Hard Disk 2 Gb boş alan var, millet feysbukta video paylaşır izlemeyiz, haftanın gollerine bakmayız, film indirmeyiz, 9 Gb kota gelir, eyvallah deriz, sonraki ay 5 gelir eyvallah deriz, her ay anasını s*ktiiim lan. kotalı net kullanıp 50 den aşağı fatura ödemiyom o. çocukları. Neti ilk aldıgımda her gün film izliyodum, oyun bile indirdim lan 3 Gb ı geçemiyodum da şimdi ne değişti g*tler. Kb-Mb-Gb ölçü birimleri mi değişti. Adamlar Uydu Net, Kablo Net her neyse 19 lira ya sınırsız internet veriyo lan. Ha ahım şahım hızın olsa, kesintisiz bağlantın olsa can kurban. Yarım saat dur, 15 dk. bekle. İki gün sonra kurtuluyom sizden. Nalet olsun size, sizin gibi internet sağlayıcısına. Amen.

0 yorum

Yorum Gönder