| 0 yorum ]

Geçenlerde bir iş arama sitesine üye olmuştum. Belki birşeyler denk gelir diyerekten. Neyse bölümümü falan seçtim, zart zurt bilgiler doldurdum. Bir kaç yere başvuru da gönderdim hatta. İyi veya kötü cevaplar geldi. Neyse konumuz bu değil. Bu site size güncel ilanlardan size uygun işleri mail olarak yolluyor. "Bak lan seni arıyolar" gibimsi. Gelen mail deki işler ise tam olarak g*t kaldırıcı işler. Satın alma müdürü, Firma müdürü, Şirket Müdürü olan tüm müdürlükler gelmiş. Ulan öyle bir bölümü işaretlemedim. Ha tamam beni buna uygun görmen onurlandırıyor beni ama. Ne biliyim şöyle anketörlük, mağaza tezgahtarlığı, ofice boy hadi bilemedin web master , yazılım neyin yollasan daha bir realist olacak. Teşekkür ederim bunu iltifat olarak kabul ediyorum ama bir daha olmasın.

0 yorum

Yorum Gönder