| 0 yorum ]

Geçenlerde de söylediğim gibi ttnet in faturalarından ve parasızlık dolayısıyla net kapandı. Artık pek fazla girmiyorum, farkettim de ilk 2-3 gün zor gelse de sonra alışıyor insan. Daha bir sosyal mi oldum ne. Park, sokak, düğünler, derken günler geçiyor, işsizlik başa bela olsa da bu sorunu da çözeceğime inanıyorum. Pollyanna gibiyim evet ama böyle olmak gerekiyor bazen. İki gün önce bir akrabamızın sazını aldım. Net siz geçen günleri sazla değerlendiriyorum. Gitardan gelen alışkanlıktan olsa gerek, birkaç sorun dışında saz çalıyorum, gayet hoş. Ve asıl önemli olan prensesle buluştum. Buluşana kadar çektirsem de sonuç olarak evet buluştuk. Hayal meyal geliyor sanki görmemişim gibi. Belki de yine görmek istediğimden. Hep görmek istediğimden. Hiç bişey söyleyemedim, söyleyemezdim de. Fazlasıyla utangaçım, hele ki ilk buluşma olunca daha da fazla. Yine de heyecanı da onunla yaşamak güzel, canlı bir prenses görmek güzel.

0 yorum

Yorum Gönder