| 0 yorum ]

Hafta içi arıcaz, hepinizi deniyecez demişlerdi. Kurbanlık hayvanlar gibi dişlere tırnaklara bakılcaz heralde. Tabi haklılar işe alcak adam koskoca 500-600 lira para vercek boru mu. Bugün işe başlarsam ünvanımı düşündüm de güzel şeyler buldum, g*tüm kalktı bi nevi. Mesela, yazılım sorumlusu, program koordinatörü, site içerik başvekili, grafik ve web uzmanı. Vay ak. Evet bakınca böyle denebilir. Ama yapılcak iş ne abi. Dur bak anlatıyım. Bi site var bitkisel ilaçlar satılıyo, pazarlamayla alakası yok. Site harbi t.saklı bişey. Ürün bilgisi girme, resim çekip fotoş.ta ayarlama, içerik kasma falan. Ama aranılan özellikler. 1 php 2 flash action script diye gidiyo. Ulan godoş nabcan al biliyom bunları ne işime yarıcak. Neymiş site bozulursa ayarlarsın. Peh dedim içimden neyse para lazım hmm peki ok dedik. Ki bi boku yok yapılcak işin acıkcası. Ortamı beğendim yoksa uğraşmıcam. Bekliyorum sizi acele edin, maykrosoft çağıriyi ona göre.

0 yorum

Yorum Gönder