| 0 yorum ]

Paspal emmi blogu başlıyacak gibi( gerçi önceden de vardı da adam gibi olarak) . Artık ne yazcaksak bilmem. Pieyçpi, mayesküel, cesese, eyçtiemel, delfi falan yardırmam söliyim. Sokarım programlamasına ömrümü yedin, yiyecen biliyorum. Ekmek parası bir yerde de yeter bari blog da olmasın. Gerçi yarın interneti kapattırcakmışız. Artık komşuyla sınırsıza ne zaman geçeriz bilmem. Sokam ya beş kuruş para yok, günlük 10.000 tekil ziyaretçi falan yapsak da reklamlardan falan sigara, alkol, internet parasını çıkrarsak. Salı günü iş görüşmesine gidicem, olmazsa kökünden yedik malafatı artık. Şans yok cepte para yok, ev araba yok, yok amk yoooooookk.


Ya arkadaş, iyi hoş da sen ne yazcan harbiden buraya dersen ki bunu diyecek birinin olduğunu veya bunu okuyacak birinin olacağını da pek düşünmüyorum, işkembeden sallayarak güncel olayları değerlendirmece, on bir kişi bir topun peşinden koşturmacayı konuşmaca, siyasi bafilemece, siyasete nah yapmaca, felsefe yapmaca ki güzel, hayatı anlamaca, gelecek kuşaklara anlatmaca, düzgün siteleri paylaşmaca, yorumlamaca, ve şahsi muhabbetlerle milleti sıkmaca.

Aslnda şöyle bişey de düşündüm. İlerde olurda kafa dengi arkadaşlar denk gelirse blog okurlarıyla ( bursadaki) alkol ihtiyacımızı karşılama günleri falan yapılabilir. Ne kadar boktan düşünmüşüm dimi. Evet.


Burdan Marmara Uni'deki Osmana sesleniyorum. Laan göt al sana blog ne sik yiyosan ye. Tema neyin de yaptım. Felsefe mi yapıcan, demoları mı koyacan al sana medya alanı.

0 yorum

Yorum Gönder